basert

basert

basert

خواص شگفت انگیز عسل

عسل یک ماده ی طبیعی است که سرشار از مواد غذایی ، ویتامین ها و املاح می باشد.


تاریخچه عسل :
زنبورهای عسل در حدود 150 میلیون سال پیش وجود داشته اند. اما در آن زمان به صورت انفرادی زندگی می کردند. بررسی منابع مختلف نشان می دهد که تاریخچه استفاده از عسل همراه با تاریخ خلقت بوده است. در فرهنگ های مختلف شواهدی وجود دارد که نشان می دهد افراد در گذشته همواره از عسل به عنوان یک منبع غذایی استفاده می کردند. تا اوایل قرن 18 از عسل به عنوان منبع اصلی قند مصرفی استفاده می شد. بعدها با پیشرفت های صورت گرفته در صنعت نیشکر و چغندرقند، استفاده از عسل طبیعی کاهش یافت.
قدیمی ترین فسیل زنبورعسل در موزه ی تاریخ طبیعی نیویورک است که مربوط به بیست میلیون سال پیش می باشد. با توجه به اینکه موجودات در گذر زمان، تکامل یافته اند برخی حدس می زنند که گونه های اولیه ی زنبورعسل مربوط به چهل تا پنجاه میلیون سال قبل باشند.


خواص عسل در درمان بیماری ها :
عسل یک ماده ی شگفت انگیز است که در طبیعت تولید می شود. این ماده دارای خواص درمانی بی نظیری می باشد. در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها از عسل و ترکیب آن با سایر مواد استفاده می کنند. در ادامه به برخی از خواص درمانی عسل اشاره می کنیم.
- بهبود دیابت
- پیشگیری و کاهش ابتلا به سرطان روده بزرگ
- رفع گلو درد و کاهش سرفه
- بهبود و درمان زخم معده و ناراحتی های آن
- درمان یبوست
- بهبود و درمان زخم ها و سوختگی های پوستی
- حفظ و افزایش سلامت کبد
- رفع و درمان بیماری پروستات
- درمان عفونت لثه
- درمان زود انزالی مردان
- درمان عفونت ریه با عسل
- و ....


در این بخش شما را با دو مورد از خواص درمانی شگفت انگیزعسل آشنا می کنیم و به موضوع های درمان عفونت ریه با عسل و درمان زود انزالی مردان با عسل می پردازیم.


درمان عفونت ریه با عسل :
برای رفع ناراحتی های ریوی، سرفه و گرفتگی صدا از عسل همراه با ترکیبات دیگر استفاده می کنند. در یکی از روش ها برای درمان عفونت ریه با عسل ، ابتدا یک عدد پیاز را رنده کرده و پوره ی آن را در یک لیوان سرکه می ریزند. سپس این مخلوط را صاف می کنند. در ادامه به اندازه حجم این مخلوط ، به آن عسل اضافه می کنند. هر یک و نیم ساعت یک قاشق غذاخوری از این ترکیب را مصرف می کنند.
وجود عسل در این ترکیب باعث می شود تا باکتری ها و میکروب های موجود در ریه کشته شوند. البته این مسئله به مقدار عفونت ریه ها بستگی دارد.


درمان زود انزالی مردان با عسل :
در گذشته مردم برای درمان بیماری ها از مواد غذایی استفاده می کردند و برای این منظور میوه ها و سبزیجات مختلف را مصرف می نمودند. پیشرفت های علمی در این زمینه از قرن بیستم آغاز شد. با این وجود آنها می دانستند که استفاده از مواد غذایی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بروز بیماری ها جلوگیری می کند.
در میان مواد غذایی مختلف ، ترکیب عسل و زنجبیل تاثیر زیادی بر افزایش میل جنسی و عملکرد آن دارند. برای تهیه ی این ترکیب یک قاشق غذاخوری زنجبیل را با یک استکان عسل مخلوط می کنند. هر روز 3 قاشق از این ترکیب را به مدت یک ماه مصرف می کنند.
در روش دیگر درمان زود انزالی مردان با عسل از ترکیب 5/2 گرم زعفران ، 10 گرم زنجبیل و 100 گرم شکر استفاده می کنند. بعد از تهیه ی این ترکیب، آن را کاملا می سابانند تا نرم شود. در ادامه با 250 گرم عسل ترکیب می کنند. معجون به دست آمده را می توان صبح، ظهر و شب و در هر بار به اندازه ی یک قاشق شربت خوری مصرف کرد. به مرور نتیجه ی آن مشاهده می شود.


چند نکته :
- افرادی که گرم مزاج هستند، می توانند معجون های زود انزالی را با 2 قاشق سرکه مصرف نمایند.
- در هنگام خواب، نصف قاشق چای خوری پودر زنجبیل تازه را همراه با یک تخم مرغ نیم آب پز و یک قاشق چای خوری عسل طبیعی مصرف نمایید.
- توجه داشته باشید که آب زنجبیل وعسل طبیعی باعث تقویت قوای جنسی می شوند. در صورتی که نصف قاشق چای خوری آب زنجبیل را با عسل طبیعی همراه با نصف تخم مرغ آب پز به مدت یک ماه و هر شب مصرف نمایید، نتیجه ی خوبی حاصل می شود. این ترکیب باعث می شود تا روابط جنسی تقویت شود و ناتوانی جنسی، انزال زودرس و تخلیه غیر ارادی نطفه بهبود یابد.


منابع :
mosbat1
Beytoote
shimbal

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۱:۵۵ | نویسنده : admin | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.