basert

basert

basert

لیفتراک لینده

از جمله بزرگترین تولیدکننده های جهان که ابزار الات و تجهیزات انبار را می سازد، شرکت لینده می باشد. شرکت تولید کننده لیفتراک لینده بیشتر از پنجاه سال سابقه دارد و در زمینه استانداردسازی کامیون های صنعتی مانند استاکر، لودر و لیفتراک و همچنین در زمینه مدیریت ناوگان و سیستم های کمک درایور مشغول به فعالیت می باشد. شرکت تولید کننده لیفتراک لینده در تمام دنیا دارای نمایندگی هایی جهت فروش محصولات خود است .

به همین دلیل افراد زیادی در این برند مشغول به فعالیت هستند. لینده در سراسر جهان دارای نمایندگی های فعال است و در بیشتر این مراکز فروش و خدمات به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا صورت می گیرد. دفتر اصلی و مرکز فروش بزرگترین شرکت تولید لیفتراک و لودر و تجهیزات انبار لینده در کشور فرانسه قرار دارد. عمده فعالیت شرکت لینده در تولید انواع لیفتراک موتورهای الکتریکی و دیزلی تجهیزات انبار، نرم افزار مدیریت ناوگان، حمل و نقل سیستم‌های پشتیبانی راننده و راه‌حل اتوماسیون است.


تاریخچه شرکت لیفتراک لینده

آقای کارل ون لینده در سال ۱۹۰۴ میلادی شرکت لینده را تاسیس کرد. در سال ۱۹۵۵ سیستم هیدرو استاتیک در این شرکت اختراع شده است. در سال ۱۹۶۰ نخستین لیفتراک لینده از طریق سیستم هیدرواستاتیک در این شرکت تولید شد. نخستین بار در سال ۱۹۷۱ لیفتراک برقی در شرکت لینده به بازار معرفی شد.

از جمله تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لیفتراک و تجهیزات انباری در جهان می‌توان به شرکت لینده آلمان اشاره کرد که بیشترین سهم بازار اروپا را این شرکت در اختیار دارد و در سال ۲۰۰۶ میلادی شرکت لینده توانست به مالکیت گروه KION درامده که از شرکت های بسیار بزرگ جهان در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و همچنین راه حل های لازم در رجیستری و انتقال مواد به شمار می آید.

شرکت لینده دارای مرکز فروش و خدمات پس از فروش در کشورهای مختلف دنیا است. در کشورهایی مثل آلمان، فرانسه، جمهوری‌چک، چین و آمریکا خطوط تولید و مونتاژ کارخانه وجود دارند.


کارخانه تولید کننده Linde Material Handling GmbH
یکی از کارخانجات تولیدی لیفتراک لینده که در کشور آلمان مشغول به فعالیت می باشد، کارخانه تولید کننده Linde Material Handling GmbH می باشد که این کارخانه از جمله اعضای اصلی گروه KION به شمار می‌آید و دارای رتبه نخست در میان تمامی تولیدکنندگان اروپایی در زمینه لیفتراک و ماشین آلات حمل و نقل دیزل است.

از آنجایی که شرکت لینده سیاست توسعه به روز دارد و همچنین به علت جایگاه بین المللی خود که دارای بیشتر از سه دفتر فروش و خدمات پس از فروش می باشد، توانسته است در کشورهای مختلف دنیا به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

در سال ۲۰۰۵ میلادی شرکت لیفتراک لینده توانست از لحاظ فروش محصولات خود به جایگاه مالی بسیار خوبی دست پیدا کند. از آنجایی که لیفتراک های ساخته شده توسط شرکت‌های اروپایی لینده دارای کیفیت بسیار خوبی از نظر ساخت و همچنین قدرت موتور هایی دیزل و فناوری آلمانی هستند، از قابلیت بسیار خوبی بهره مند بوده و فروش آنها بسیار بالا می باشد.

در کشور ما نیز با توجه به تجربه چندین ساله در زمینه استفاده از محصولات لینده فروش این محصولات با رقم بسیار خوبی همراه بوده است. همچنین در کشور ما در کنار فروش انواع ماشین آلات وارداتی لینده دیگر محصولات ایرانی مانند لیفتراک های ساخت داخلی خدمات خوبی به مشتریان خود عرضه می کنند.


شرکت لینده محصولات تولیدی خود را در سه دسته لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی و لیفتراک دوگانه سوز لینده عرضه می کند که هر یک از این لیفتراک ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. در ادامه این مقاله به معرفی هریک از این لیفتراک های تولیدی شرکت لینده خواهیم پرداخت.

ویژگی های لیفتراک لینده دیزلی و گازی لینده

این لیفتراک از قابلیت حمل بار از یک تا هشت تن را برخوردار بوده و بارگیری و تخلیه بار در انبارها، جابجایی صخره های سنگی، استفاده در کارخانه جات خودروسازی و کامیون ها را می تواند به خوبی انجام دهد. با وجود موتور دیزل لیفتراک و همچنین نیروی محرکه هیدرواستاتیکی که در آن وجود دارد از گشتاور بالایی بهره مند بوده و قابلیت جابجایی کالا را به خوبی برخوردار می باشد. این نوع لیفتراک دارای فضای بسیار ساده و راحتی بوده و برای رانندگی لیفتراک صندلی هیدرولیکی بسیار راحتی به کار رفته است.

با وجود سیستم دو پدالی در این لیفتراک دیگر نیازی به استفاده از پدال ترمز در آن نیست. این نوع لیفتراک دارای سقف محافظ راننده می باشد و جهت محافظت از راننده ایمنی بالای در برابر ورود گرد و غبار به داخل کابین ماشین به کار رفته است. به علت وجود گشتاور بالا با دوموتوره پایین مصرف سوخت مصرف سوخت در آن بسیار کم بوده و همچنین صدای موتور دیزلی و گازی نیز کم می باشد.

به علت انتقال هیدرواستاتیک خودکار که در نیروی لیفتراک لینده وجود دارد، این نوع لیفتراک ها می‌توانند در سرعت بالا بدون تکان حرکت کرده و عملکرد ترمز ها را به عهده داشته باشد. از میان فضای باز دکل لیفتراک راننده می تواند دید بسیار بالایی داشته باشد. با وجود سیستم انتقال قدرت هیدرواستاتیکی و همچنین عدم نیاز به کاسه ترمز در این نوع لیفتراک دیزلی استهلاک بسیار کم خواهد بود.

لیفتراک لینده دیزلی ۱۰ الی ۱۸ تن (H)

این نوع لیفتراک لینده دارای قابلیت های ذکر شده برای لیفتراک های دیزلی بین ۱ تا ۸ تن می باشد. استفاده از این لیفتراک می‌توان حمل بارهایی از ۱۰ تا ۱۸ تن را انجام داده و همچنین قابلیت جابجایی کانتینرهای خالی و پر را نیز دارا می باشد. با استفاده از آن می توان بارهای فوق سنگین اجسام با وزن زیاد کانتینرها را جابجا کرده و این دسته از لیفتراک هااز مدل های ۱۲۰H به بالا به شمار می آیند.


لیفتراک لینده برقی

این دسته از لیفتراک لینده که دارای مدل های مختلفی هستند، از توانایی حمل بار در اوزان مختلف برخوردار می باشند با استفاده از این دسته از لیفتراک لینده می توان حمل بارهای ویژه که در فضای بسته و سوله ها را مه در آن پاکیزگی بسیار مهم است را انجام داد.

برای فضای بسته و سوله هایی که پاکیزگی همراه در آن انسانیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این لیفتراک دارای سه سیستم ترمز بوده که مستقل از هم در لیفتراک کار می کنند. برای هدایت این لیفتراک راننده می تواند ‌به راحتی بدون شک و لرزه در این نوع سیستم هدایت را انجام دهد.

برای جلوگیری از برق گرفتگی در زمان برداشتن سقف کاذب از محافظ هوشمند در آن استفاده شده که می ‌تواند قطع خودکار جریان برق را انجام دهد. برای راحتی راننده لیفتراک بازدهی عالی در نظر گرفته شده است. این دسته از لیفتراک لینده دارای صدای بسیار کمی هستند و در آنها سیستم ترمز مطمئن و به صرفه به کار رفته که دارای موتور دیزل بهینه سازی شده ای می باشد.

 منبع : 

https://dinolifterakkhezel.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۳:۴۶:۲۹ | نویسنده : admin | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.