basert

basert

basert

شروع یادگیری زبان انگلیسی برای علاقه مندان

روش های گوناگون یادگیری وجود دارد، اما طبیعی ترین روش یادگیری دستور زبان از طریق صحبت کردن است. یک دفترچه خاطرات یا ژورنال انگلیسی نگه دارید. با نوشتن چند جمله در روز شروع کنید و سپس عادت به نوشتن بیشتر کنید.

توجه کنید که برای تبدیل شدن به طوفان مغزی نویسنده بهتر به عنوان بسیاری از ایده ها و افکار بر روی کاغذ بدون نگرانی در مورد دستور زبان یا املا، سپس در مورد ساختار فکر کنید. پس از آن قطعه خود را با استفاده از گرامر و هجی خوب بنویسید. در آخر آن را بخوانید یا آن را به شخص دیگری بدهید تا خطاها را بررسی کند.

در میان سبک های مختلف یادگیری همیشه انتخاب دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. این در یادگیری بهتر شما نقش مهمی دارد و لازم است برنامه مناسبی برای یادگیری خود داشته باشید.

در انجام تست های کتاب های کمک آموزشی و لیسنینگ می توانید چند جمله را گوش دهید و آنچه را که شنیدید تکرار کنید. روی ریتم و لحن تمرکز کنید. رادیو زبان انگلیسی را در خانه خود داشته باشید. حتی اگر به طور جدی به آن گوش ندهید، همچنان گوش های خود را آموزش می دهید.

در عین حال از یک فرهنگ لغت زبان انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید، زیرا این امر به شما کمک می کند تا به انگلیسی فکر کنید و ترجمه نکنید. اگر یک فرهنگ لغت انگلیسی به زبان انگلیسی دشوار به نظر می رسد، لغت نامه های یادگیرنده برای زبان آموزان انگلیسی سطح شما وجود دارد. به فرهنگ لغت خود خیلی اعتماد نکنید. فرهنگ لغت شما باید یک کمک باشد نه معلم اصلی شما و سعی کنید معنی کلمات را حدس بزنید نه اینکه مستقیم به فرهنگ لغت خود بروید.

به خاطر داشته باشید که در هنگام مطالعه تسلیم نشوید، مثبت بمانید و بعضی اوقات احساس خواهید کرد که به اندازه کافی سریع یاد نمی گیرید. همه مثل این احساس می کنند نگران نباشید. در آخر به آنجا خواهید رسید. وقتی تفریح ​​می کنیم بیشتر می آموزید و سعی کنید فعالیت های سرگرمی کتاب را انجام دهید.

لازم است بدانید اگر هنگام صحبت کردن عصبی هستید، قبل از گفتن چیزی دو نفس عمیق بکشید. وقتی احساس آرامش می کنید بهتر صحبت خواهید کرد. با نگاهی به کتاب های درسی و سی دی هایی که در گذشته از آن ها استفاده می کنید، خود را با انگیزه حفظ کنید. از اینکه چقدر راحت به نظر می رسند تعجب خواهید کرد، تبریک می گویم، سطح شما در حال پیشرفت است.

در چنین حالتی شما هرگز خیلی جوان یا خیلی پیر نیستید تا یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید. بهانه ای برای یادگیری ندهید. تخریب می تواند شما را از موفقیت متوقف کند. برای متوقف کردن تعویق، مهم است که بدانید که تعویق شما برای جلوگیری از مطالعه است یا اینکه این عادت بد شماست یا خیر.

باید بیان نمود که اگر هنوز نتایجی را که می خواستید به دست نیاورده اید، این به این دلیل نیست که شما در یادگیری زبان ها بد هستید، به این دلیل است که هنوز روش خاص یادگیری خود را پیدا نکرده اید. از منابعی استفاده کنید که مطابق با سطح شما باشد. از متون و تمرین های گوش دادن استفاده نکنید که بسیار دشوار یا خیلی آسان هستند. از موادی استفاده کنید که شما را به چالش بکشد اما شما را ناامید نمی کند.

سعی در آموختن مطالب اهمیت دارد و نگران نباشید لهجه خود را کامل کنید. این بخش مهمی از هویت فرهنگی شما برای حفظ لهجه شما است. انگلیسی زبانان بومی از شنیدن انگلیسی که با لهجه صحبت می شود لذت می برند. انواع انگلیسی بسیاری وجود دارد که شامل بریتیش، امریکایی، آفریقای جنوبی و غیره است.

شما می توانید تلاش کنید و درعوض از تفاوت انواع زبان انگلیسی آگاه باشید و متناسب با آن از کلمات خود استفاده کنید. کارت های نشانه با خود حمل کنید. این کارت های کوچکی هستند که می توانید روی آن ها کلمات جدید بنویسید. شما می توانید آن ها را بررسی کنید و هر زمان که یک دقیقه وقت آزاد داشتید به آن ها نگاه کنید. از یادداشت های پس از آن استفاده کنید و آن ها را به اطراف خانه خود بچسبانید. می توانید از آن ها برای برچسب زدن موارد استفاده کنید.

اهمیت دارد توجه کنید که شما نمی توانید افعال اصطلاحات را نادیده بگیرید، صدها نفر از آن ها به زبان انگلیسی وجود دارد و از آن ها بسیار استفاده می شود. هرچه بیشتر به معنای آن ها توجه کنید، می توانید معنای جدید را حدس بزنید، شما شروع به تشخیص الگوهای آن ها خواهید کرد. از شهود خود استفاده کنید. با احساس روده خود پیش بروید، تعجب خواهید کرد که چند بار حدس اول درست حدس می زند. همانطور که قبلا گفتیم مطمئن باشید.

در عین حال سعی کنید که افکار خود را جمع کنید. یک ثانیه را در نظر بگیرید در مورد آنچه می خواهید بگویید. شما گرامر را می دانید، اما شاید وقتی صحبت می کنید صحیح از آن استفاده نکنید. سعی کنید در کلاس های زبان انگلیسی با دوستان خود به صحبت کردن بپردازید و مکالمه خود را بهتر کنید.

فردی باشید که مکالمات را به زبان انگلیسی شروع کنید. سعی کنید مکالمات را در حال حرکت نگه دارید و از کلمات گوش دادن استفاده کنید. این فقط یادگیری کلمات انگلیسی کافی نیست. شما می توانید یک کلمه انگلیسی به یک طوطی آموزش دهید اما این بدان معنی نیست که می تواند انگلیسی صحبت کند! هنوز باید درک درستی از گرامر داشته باشید.

در هنگام مطالعه، مدت زمان افعال توسط انگلیسی زبانان استفاده می شود تا در مورد زمان عمل صحبت کنند. ممکن است شما اصطلاحات مشابه را به زبان خود نداشته باشید. مهم است که شما این زمان ها را بدانید و چه زمانی از آن ها استفاده کنید. انگلیسی بسیاری از افعال بی قاعده دارد. شما باید خود را روی آن ها متمرکز کنید.

تمرین خود را ادامه دهید و اگر از صحبت کردن به زبان انگلیسی فاصله بگیرید، می فهمید که سطح شما کاهش می یابد و همه سخت کوشی های شما هدر رفته است. با نمره بد آزمون کنار نمی آیند. بعضی اوقات زبان آموزان توانایی قبولی در آزمون انگلیسی را دارند، اما نمی توانند به خوبی به این زبان صحبت و گفتگو کنند. به یاد داشته باشید تا زمانی که تلاش کنید بیشتر می توانید به زبان انگلیسی مسلط شوید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۳:۰۸:۳۹ | نویسنده : admin | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.