basert

basert

basert

میز و صندلی پلاستیکی تاشو

معرفی میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو یکی از انواع محصولات برند ناصر پلاستیک محسوب می‌شود. این میزها و صندلی‌ها در سایزها و رنگ‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این محصولات به دلیل تاشو بودن بسیار کاربردی هستند. در ادامه به معرفی کامل‌تر میز و صندلی پلاستیکی تاشو خواهیم پرداخت.
صندلی پلاستیکی تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

همچنین میز پلاستیکی تاشو در 4 نوع مختلف طراحی و تولید می‌شود. این مدل 4 مدل عبارتند از:
• میز مستطیل حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*800
• میز مربع حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*80
• میز مربع پایه فلزی تاشو 80*80
• میز گرد پایه فلزی تاشو قطر 90
این میزها و صندلی‌ها بسیار کاربردی هستند و در مکان‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود. در ادامه به موارد مصرف و کاربرد این محصول خواهیم پرداخت.

کاربردهای میز و صندلی پلاستیکی تاشو
ویژگی های خوب میز و صندلی پلاستیکی تاشو موجب شده است تا کارکرد گسترده ای داشته باشد. این نوع میز و صندلی فضای کمی را اشغال می کند و گزینه ی مناسبی برای افرادی است که فضای کافی در منزل یا محل کار خود ندارند. برخی افراد به دلیل وزن سبک و حجم کم میز و صندلی پلاستیکی تاشو از آن در مسافرت استفاده می کنند. این نوع میز و صندلی گزینه ی مناسبی برای استفاده در فضای آشپزخانه، روف گاردن، تراس، باغ، فضای سبز خصوصی و تفریحی و ... می باشد. در همین راستا میز و صندلی پلاستیکی تاشو نسبت به میز و صندلی پلاستیکی برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی‌تر است.
وزن میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو به نحوی طراحی شده است که علاوه بر زیبایی و دوام بالا، بسیار سبک هستند. در فرایند تولید این میزها و صندلی‌ها از موادی سبک و با دوام استفاده شده است.
جنس میز و صندلی پلاستیکی تاشو از موادی همچون آلیاژهای آلومینیم و فایبرگلاس است. دلیل استفاده از این مواد، سبکی و مقاومت بالا در برابر خوردگی می‌باشد.
این میزها و صندلی‌ها از قابلیت شستشو نیز برخوردار هستند. همچنین به دلیل اشغال فضای کم و حمل و نقل راحت در بسیاری از مواقع مانند پیک‌نیک، مسافرت، مسافرت و ... از این نوع میز و صندلی استفاده می‌شود.
خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو
همان طور که گفتیم میز و صندلی پلاستیکی تاشو گزینه ی مناسبی برای افرادی است که با محدودیت فضا مواجه هستند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید و یا اینکه به سفر رفتن و پیک نیک علاقه خاصی دارید، می توانید با خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو ، لذت نوشیدن چای و قهوه یا صرف نهار در طبیعت را بهتر تجربه کنید. میز و صندلی پلاستیکی تاشو ابعاد، وزن و ارتفاع استانداردی دارد و می توانید از آن در اتاق کار یا گوشه ی سالن خود استفاده نمایید. پایه های میز آن استحکام بالایی دارند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود، از میز و صندلی های رنگی استفاده کنید.

به طور کلی در زمان خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو علاوه بر قیمت به جنس، طرح و رنگ، ابعاد، عملکرد و ... آن نیز توجه کنید تا خرید مناسبی داشته باشید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۵:۰۸:۵۶ | نویسنده : admin | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.