basert

basert

basert

میز و صندلی پلاستیکی کودک

دلایل زیادی وجود دارند که موجب می‌شوند استفاده از میز و صندلی پلاستیکی برای کودکان بسیار مناسب‌تر از انواع دیگر میز و صندلی باشد. در ادامه به بررسی این دلایل می‌پردازیم.

طراحی مخصوص

یکی از اصلی‌ترین دلایل، طراحی و تولید اختصاصی میز و صندلی پلاستیکی کودک است. میز و صندلی‌های پلاستیکی را در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مورد پسند کودکان می‌سازند. علاوه بر آن، اندازه این میز و صندلی‌ها، کاملا مناسب کودکان است. به طوری که برای استفاده از آن‌ها نیاز به کمک ندارند. علاوه بر آن اندازه این میز و صندلی‌ها برای کودکان بسیار مناسب است؛ در نتیجه برای نشستن به روی صندلی نیازی به کمک نخواهند داشت.

طراحی میز و صندلی پلاستیکی کودک با در نظر گرفتن استانداردهای ایمنی کودکان ساخته می‌شوند. یکی از مهم‌ترین استانداردهایی که در ساخت میز و صندلی پلاستیکی کودک استفاده می‌شود، طراحی لبه‌های آن‌ها به صورت گرد است. در واقع این میز و صندلی‌ها لبه‌های تیزی ندارند.
مزیت دیگری که طراحی میز و صندلی پلاستیکی کودک دارد، وجود مدل‌های مختلف است. از مدل‌های پرطرفدار میز و صندلی‌های پلاستیکی کودک، می‌توان میز و صندلی عروسکی، میز و صندلی پلاستیکی تاشو، میز و صندلی رنگی، میز تحریر پلاستیکی را نام برد. هر کدام از این مدل‌ها به تنهایی دارای ویژگی‌هایی هستند. برای مثال میز و صندلی‎های عروسکی یا رنگی، برای کودکان جذابیت زیادی دارند و آن‌ها را به استفاده از میز و صندلی تشویق می‌کنند. در مقابل می‌توانید میز و صندلی‌های پلاستیکی تاشو را پس از اتمام کار کودک‌تان جمع کنید تا فضای کمی اشغال کنند.

وزن سبک

وزن سبک میز و صندلی پلاستیکی کودک، مزیتی دیگر برای استفاده از آن‌ها برای کودکان است. وزن سبک میز و صندلی پلاستیکی به کودک این امکان را می‌دهد تا به تنهایی قادر به حمل این میز و صندلی‌ها باشد. وزن سبک میز و صندلی پلاستیکی بسیاری از خطرات را کم می‌کند. برای مثال هنگام جابه‌جایی به کودک صدمه‌ای وارد نمی‌شود. علاوه بر آن اگر هنگام جابه‌جایی صندلی به روی کودک بیافتد، آسیبی به کودک نخواهد رساند.

قابلیت شست و شو

از مزایای دیگری که مورد توجه تعدادی زیادی از پدرها و مادرها قرار می‌گیرد، قابلیت شست و شوی میز و صندلی پلاستیکی است. این قابلیت از این نظر مزیت محسوب می‌شود که کودکان در هنگام بازی یا غذا خوردن امکان دارد میز و صندلی را کثیف کنند. در این مواقع تمیز کردن میز و صندلی‌های معمولی کمی دشوار خواهد بود. میز و صندلی‌ پلاستیکی کودک به دلیل جنسی که دارند، به راحتی با یک دستمال تمیز می‌شوند؛ حتی در صورت نیاز می‌توان میز و صندلی‌های پلاستیکی را شست.
به دلیل آسان بودن تمیزکاری میز و صندلی‌های پلاستیکی، احتمال آلوده شدن آن‌ها به عوامل میکروبی نیز بسیار کم است. چرا که به راحتی می‌توان آن‌ها را شست و عوامل میکروبی و ویروسی را از بین برد.

مقاومت در برابر شکستگی

امروزه میز و صندلی‌های پلاستیکی را طوری می‌سازند که در برابر ضربه و شکستگی مقاومت بالایی از خود نشان دهند. کودکان هنگام بازی کمی سر به هوا هستند، بنابراین ممکن است به میز و صندلی‌ها آسیب وارد کنند. از این نظر، مقاومت بالای این میز و صندلی‌ها، باعث می‌شود تا در هنگام بازی کودکان، آسیبی به میز و صندلی وارد نشود.

مقرون به صرفه

استفاده از میز و صندلی پلاستیکی برای اتاق کودک بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید میز و صندلی چوبی یا پارچه‌ای است. احتمال دارد میز و صندلی‌های اتاق کودکان به دلایل زیادی دچار پارگی، خرابی یا لکه‌هایی شوند که به راحتی قابل پاک کردن نیستند، بشوند. در این صورت هربار نیاز است که میز و صندلی‌های کودک خود را عوض کنید؛ در حالی که احتمال آسیب دیدن یا کثیف شدن میز و صندلی پلاستیکی به طوری که غیر قابل رفع کردن باشد، بسیار کم است.
سخن پایانی درباره میز و صندلی پلاستیکی کودک

بهترین دلیلی که موجب می‌شود بخواهید از میز و صندلی پلاستیکی برای کودکان خود استفاده کنید، تنوع طرح و رنگ سرگرم کننده آن است. در کنار این طراحی اختصاصی برای کودکان دلایل دیگری مانند قیمت مناسب، مقاومت در برابر ضربه و شکستگی، وزن کم و قابل شست و شو بودن هم اطمینان بیشتری برای تهیه میز و صندلی پلاستیکی برای کودک به شما می‌دهد. همچنین روند آسان تمیز کردن میز و صندلی پلاستیکی از بیمار شدن کودک شما جلوگیری می‌کند؛ چرا که به سرعت و راحتی قابل شست و شو و پاک کردن است.
پیشنهاد مقاله : میز و صندلی پلاستیکی تاشو


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۴:۰۱:۱۱ | نویسنده : admin | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.